• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Skripsi, Tesis dan Disertasi
    • Fakultas Manajemen Bisnis
    • Manajemen
    • Search
    •   DSpace Home
    • Skripsi, Tesis dan Disertasi
    • Fakultas Manajemen Bisnis
    • Manajemen
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    PENGARUH KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN KONSUMEN KAOS KAKI UFIT 

    -, Fendriawan (Universitas Ciputra Surabaya, 2016)
    Latar belakang penelitian ini berdasarkan survey kepada konsumen UFIT atas kualitas pelayanan, harga, dan kualitas produk. Rumusan masalah yang dibuat bagaimana mempengaruhi kepuasan konsumen UFIT. Penelitian ini mempunyai ...

    Copyright©  2017 - LPPM & Library Of Universitas Ciputra
    »»» UC Town CitraLand, Surabaya - Indonesia 60219 «««
    Powered by : FreeBSD | DSpace | Atmire
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Discover

    Author
    -, Fendriawan (1)
    SubjectJaminan, Empati, Bukti Fisik, Keandalan, Daya Tanggap, Kepuasan Konsumen (1)... View MoreDate Issued2016 (1)Has File(s)Yes (1)

    Copyright©  2017 - LPPM & Library Of Universitas Ciputra
    »»» UC Town CitraLand, Surabaya - Indonesia 60219 «««
    Powered by : FreeBSD | DSpace | Atmire