Show simple item record

dc.contributor.authorKatharina, Stacy
dc.date.accessioned2024-01-16T05:42:14Z
dc.date.available2024-01-16T05:42:14Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/6976
dc.descriptionRetail business is a trading business thatits business prospectscontinuity relieson direct engagement with consumers. Manytargeted consumers with different levelsof satisfaction makes a retail try to provide the very best of everything they have tooffer in order to win the market, the positive response of consumers, and to stand outamong competitors in the area.With regards to the general purpose of an interior retail design to accommodatethe needs and desires of the community, it is now the time for AJBS Home Furnishingto execute the same in order to realize their vision and mission. As one of the crucialaspects in the discourse of re-branding that the company has planned, the retailinterior design with new shopping concept based product design style is expected tothen deliver ascending revenue and differentiation among competitors, as well aswinning the market favor by the retail design style itself that conduct stylishness, as itis engaged to the atmosphere of their shopping in such stylish areas.en_US
dc.description.abstractUsaha ritel merupakan sebuah usaha dagang yang kelangsungan prospekbisnisnya mengandalkan keterlibatan langsung dengan konsumennya. Didapatinyabegitu banyak konsumen tertargetkan dengan tingkat kepuasan yang berbedamenjadikan sebuah ritel berlomba-lomba untuk memberikan pelayanan dan produkyang terbaik dengan tujuan memenangkan pasar dan tanggapan positif konsumen,serta menonjol di antara kompetitor dalam areanya.Menanggapi tujuan umum tersebut, perancangan terhadap sebuah interior ritelguna mengakomodasi kebutuhan dan keinginan masyarakat kini diperlukan AJBSHome Furnishing untuk mewujudkan visi dan misinya. Sebagai salah satu aspekkrusial dalam wacanare-brandingperusahaan yang sedang direncanakan,perancangan interior ritel dengan konsep bisnis baru, belanja berdasarkan gaya desainproduk, diharapkan dapat menyuguhkan peningkatan pemasukan finansial dandiferensiasi dari kompetitor, sekaligus memenangkan preferensi pasar dengankarakter gaya desain ritelnya sendiri yangstylish, sesuai dengan atmosfer belanjamereka pada area-areanyadisplayyangstylish.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputra Surabayaen_US
dc.subjectPerancangan Interior Ritelen_US
dc.subjectKonsep Bisnisen_US
dc.subjectKonsep Desainen_US
dc.subjectGaya Desain Ritelen_US
dc.subjectDesain Produken_US
dc.subjectArea Displayen_US
dc.subjectRetail Interior Designen_US
dc.subjectBusiness Concepten_US
dc.subjectRetail Design Styleen_US
dc.subjectProduct Design Styleen_US
dc.subjectDisplay Areaen_US
dc.titlePERANCANGAN INTERIOR RITEL AJBS Home Furnishingen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi23201
dc.identifier.nim20209030
dc.identifier.dosenpembimbingFreddy H. Istanto
dc.identifier.dosenpembimbingTri Noviyanto P. Utomo


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record