Show simple item record

dc.contributor.authorStefany, Devina
dc.date.accessioned2023-02-07T02:56:32Z
dc.date.available2023-02-07T02:56:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/5882
dc.descriptionCOTTON is magazine that discuss everything about fashion world and also celebrities’ style that always become a trend. As a newcomer, this magazine needs a media promotion design, so the people can know it, especially the target market. Moreover, a similar number of magazine competition requires a media campaign that attractive, and makes people familiar with the COTTON magazine. With COTTON magazine here, it expected the readers to get complete information about the world of fashion and also inspiration in accordance with the trends.en_US
dc.description.abstractCOTTON merupakan majalah yang membahas semua hal tentang dunia fashion dan juga gaya selebritis yang selalu menjadi tren. Sebagai majalah yang baru maka majalah ini membutuhkan suatu perancangan media promosi agar dikenal oleh masyarakat terutama target market yang dituju. Apalagi banyaknya persaingan majalah yang serupa di butuhkan suatu media promosi yang menarik dan membuat masyarakat kenal dengan majalah COTTON. Dengan adanya majalah COTTON ini di harapkan pembaca majalah ini mendapatkan informasi lengkap seputar dunia fashion dan mendapatkan inspirasi sesuai dengan tren yang ada.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectFashionen_US
dc.subjectMedia Promosien_US
dc.subjectMajalahen_US
dc.titlePERANCANGAN MEDIA PROMOSI MAJALAH FASHION COTTONen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.nidn6077258
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20307010
dc.identifier.dosenpembimbingArief Agung Suwasono


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record