Show simple item record

dc.contributor.authorFRANSISKA
dc.date.accessioned2023-02-07T04:42:14Z
dc.date.available2023-02-07T04:42:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/5895
dc.descriptionBerry Boo is one of the soft drink that give you a new way to joy strawberry fruit. Which target are children in 4- 12 year old. This promotion planning is made to introduce Berry Boo as a natural fruity drink, where there are real fruit and pure extract in it. The freshness n pureness is the most attracted from the product. The goal of this promotion planning is to build a consumer loyalty, which is easier to promote other Berry Boo product.en_US
dc.description.abstractBerry Boo merupakan produk minuman ringan yang menawarkan cara baru menikmati buah Strawberry dengan Target Market yang dituju adalah anak-anak usia 4 sampai 12 tahun. Dalam upaya maka perancangan media promosi ini dibuat untuk memperkenalkan Berry Boo sebagai minuman sari buah alami yang mengandung ekstrak murni dan masih terdapat buah strawberry di dalamnya. Kesegaran dan kemurnian dari produk merupakan yang utama dari produk Berry Boo. Selain itu tujuan dari perancangan media promosi adalah untuk membangun kepercayaan konsumen akan produk Berry Boo, dengan demikian akan lebih mudah dalam kedepannya untuk masuknya variasi produk- produk Berry Boo yang lain.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectMedia Promosien_US
dc.subjectStrawberryen_US
dc.subjectKesegaranen_US
dc.subjectKemurnianen_US
dc.subjectFreshnessen_US
dc.subjectPurenessen_US
dc.titlePERANCANGAN MEDIA PROMOSI UNTUK MENDUKUNG BRAND ACTIVITION PRODUK BERRY BOOen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20307017


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record