Show simple item record

dc.contributor.authorIRAWAN, MELINDA
dc.date.accessioned2023-02-08T03:37:49Z
dc.date.available2023-02-08T03:37:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/5949
dc.descriptionOmo Magazine is a monthly print information which is engaged in the Korean information that is focused on his entertainment world. This magazine is intended for public consumpt ion in Indonesia, especially teenage girls because women would love to read a magazine. The magazine comes in small size. Omo magazine is still a new product from a company that is also new. Therefore, for this magazine to attract the attention of the public then be made a promotional tool to increase brand awareness in the minds ofsociety by creating displays with a concept design as attractive as possible so as not tolose by another magazine.en_US
dc.description.abstractOmo Magazine adalah suatu media cetak informasi bulanan yang bergerak dalam bidang informasi Korea yang difokuskan pada dunia entertainment-nya. Majalah ini ditujukan untuk konsumsi masyarakat Indonesia khususnya remaja perempuan karena perempuan lebih suka membaca majalah. Majalah ini hadir dalam ukuran small. Omo magz ini adalah produk yang masih baru dari perusahaan yang juga baru. Oleh karena itu, agar majalah ini dapat menarik perhatian masyarakat maka dibuatlah suatu sarana promosi meningkatkan brand awareness di benak masyarakat dengan membuat rancangan displaydengan konsep semenarik mungkinsupaya tidak kalah oleh majalah lain.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectMajalahen_US
dc.subjectKoreaen_US
dc.subjectPromosien_US
dc.subjectDisplayen_US
dc.titlePERANCANGAN MEDIA PROMOSI BAGI MAJALAH OMOen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20307024


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record