Show simple item record

dc.contributor.authorSukma, Edo Septyan Tedja
dc.date.accessioned2024-07-22T03:56:43Z
dc.date.available2024-07-22T03:56:43Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7460
dc.descriptionThe design is intended to strengthen Branding Signal of Verne Leatherworks, as well as improve the quality of brand in East Java and Indonesia. And the designworks that produces such a point of purchase and booklet from bellow the line media could be interactive to the target audience or target market, will provide a brand experience inherent in their minds, then. Through this design is also expected to increase the value of sales of Verne Leatherworks.en_US
dc.description.abstractPerancangan ini ditujukan untuk memperkuat Branding Signal Verne Leatherworks, serta meningkatkan kualitas brand Verne Leatherworks di Jawa Timur dan Indonesia. Dari hasil rancangan yang menghasilkan media lini bawah yang berinteraksi dengan target audience maupun target market, akan memberikan brand experience yang melekat pada benak mereka. Melalui perancangan ini juga diharapkan dampaknya pada nilai penjualan dari produk Verne Leatherworks akan meningkat.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectMediaen_US
dc.subjectLini Bawahen_US
dc.subjectBTLen_US
dc.subjectPemasaranen_US
dc.subjectBelow The Lineen_US
dc.subjectPromosien_US
dc.subjectFashionen_US
dc.subjectVerne Leatherworksen_US
dc.titlePERANCANGAN MEDIA LINI BAWAH UNTUK PRODUK FASHION VERNE LEATHERWORKSen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20308029
dc.identifier.dosenpembimbingArief Agung Suwasono
dc.identifier.dosenpembimbingAndreas Bastedo


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record