Show simple item record

dc.contributor.authorHaritz, Achmad Noer
dc.date.accessioned2024-07-22T09:17:37Z
dc.date.available2024-07-22T09:17:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7469
dc.descriptionDesigning visual identity and promotional media is intended that theB3/5autorepair in jakarta have a visual identity that would later become thecharacter and distinguishing this workshop with other workshops in order to be atop choice workshop people to repair the Mercedes Benz classic cars.B3/5autorepair is classic Mercedes Benz car repair shop in Jakarta. The theory thatused by the writer are: Brand, promotion, design thinking, and visualcommunication design to maximize thien_US
dc.description.abstractPerancangan identitas visual dan media promosi ini bertujuan agarbengkel B3/5 di jakarta mempunyai identitas visual yang nantinya akan menjadikarakter dan pembeda bengkel ini dengan bengkel-bengkel lainnya agar menjadibengkel pilihan utama orang-orang untuk memperbaiki mobilMercedes Benzklasiknya. Bengkel B3/5 merupkan bengkel mobilMercedes Benzklasik diJakarta. Untuk itu akan digunakan teoriBrand,promosi,design thinking,dankomunikasi visual untuk memaksimalkan perancangan ini.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputra Surabayaen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectMercedes Benzklasiken_US
dc.subjectBengkel B3/5en_US
dc.subjectB3/5 Auto Repairen_US
dc.titlePERANCANGAN IDENTITAS VISUAL DAN MEDIA PROMOSI BENGKEL B3/5 DI JAKARTAen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20309057
dc.identifier.dosenpembimbingMikael Ifianto
dc.identifier.dosenpembimbingIsodorus Tyas Sumbo Tinarbuko


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record