Show simple item record

dc.contributor.authorTanzil, Ivette
dc.date.accessioned2024-07-23T07:12:01Z
dc.date.available2024-07-23T07:12:01Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7470
dc.descriptionThe proposal of “WEBSITE AS A PROMOTIONAL TOOL FOR CHOCOSTACK COMPANY” is made in order to raise brand awareness of Chocostack Company. To raise the brand awareness of Chocostack Company, a design of a digital media is made. Digital media have a very rapid development and a big role in the community lately. The media designed to have it’s own target and function, also to support another promotional tool in order to create a strong brand awareness in the community.en_US
dc.description.abstractProposal “PERANCANGAN WEBSITE SEBAGAI MEDIA PROMOSI PERUSAHAAN CHOCOSTACK” ini dibuat dengan tujuan agar dapat meningkatkan brand awareness dari Perusahaan Chocostack. Untuk itu, maka dibuatlah perancangan sebuah media digital. Media digital memiliki perkembangan yang sangat cepat dan dampak yang besar di masyarakat saat ini. Media yang dirancang memiliki target dan fungsi tersendiri untuk saling mendukung dengan media promosi yang lain agar dapat membangun sebuah brand awareness yang kuat di masyarakat.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectWebsiteen_US
dc.subjectDigital Mediaen_US
dc.subjectBrand Awarenessen_US
dc.subjectPromotionen_US
dc.titlePERANCANGAN WEBSITE SEBAGAI MEDIA PROMOSI PERUSAHAAN CHOCOSTACKen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20308019
dc.identifier.dosenpembimbingPetrus Gogor Bangsa
dc.identifier.dosenpembimbingFerryanto


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record