Show simple item record

dc.contributor.authorSugiarto, Yulius Christie
dc.date.accessioned2024-07-23T08:48:34Z
dc.date.available2024-07-23T08:48:34Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7474
dc.descriptionCreating Web design as media promotion BAKE’O ROUSEL has its own purposes which to promote Bake-o-Rousel company. This company has their own uniqueness capability to offer DIY cake services, which can be designed personally. The target market of this company is kids or children who have parents and they are quite depend on Internet communication, thus they also want to teach their children to learn about internet communications. Therefore to create this company, they will need a theory to maximize this designen_US
dc.description.abstractPERANCANGAN DESAIN WEBSITE INTERAKTIF SEBAGAI MEDIA PROMOSI BAKE’O ROUSEL yang ditujukan dalam rangka mempromosikan perusahaan Bake-o-Rousel.Perusahaan Ini menyediakan jasa DIY cake yang dapat di hias secara personal.Target market perusahhan ini adalah anak-anak yang pada saat ini masih sangat terpengaruhi oleh target audience yakni ibu mereka yang pada saat ini masih merupakan pengguna aktif media internet dalam bersosialisasi maupun berkomunikasi. Untuk itu, dalam perancangan ini akan menggunakan teori dalam mendukung kelancaran perancangan ini.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectMediaen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectWeb Desainen_US
dc.titlePERANCANGAN DESAIN WEBSITE INTERAKTIF SEBAGAI MEDIA PROMOSI BAKE’O ROUSELen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20308038
dc.identifier.dosenpembimbingPetrus Gogor Bangsa
dc.identifier.dosenpembimbingFerryanto


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record