Show simple item record

dc.contributor.authorChristy, Elgar
dc.date.accessioned2024-07-25T04:01:47Z
dc.date.available2024-07-25T04:01:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7490
dc.descriptionThis final project discussed about website design and its promotion and activation strategies to deliver about Bambiland Baby Needs effectively as a new company with different concept, with the purpose of building brand awareness and useful among social community, especially target market. Both primary and secondary sources from surveys (questionnaires or interviews etc.) and books, respectively, were used in completing this final project in order to ensure effective and efficient website dan its promotion based on Bambiland Baby Needs’ concept.en_US
dc.description.abstractTugas akhir ini membahas tentang perancangan desain media promosi website beserta aktivasinya untuk mengkomunikasikan tentang Bambiland Baby Needs secara efektif sebagai sebuah perusahaan baru dengan konsep berbeda di bidangnya agar memiliki brand awareness yang kuat sehingga dapat dikenal masyarakat dan bermanfaat khususnya bagi target market. Pembuatan karya tulis ini didukung dengan menggunakan data lapangan (primer) dan data pustaka (sekunder) yang bertujuan untuk menghasilkan website dan media promosi pendukung yang efektif dan efisien sesuai dengan konsep dari Bambiland Baby Needs.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectBaby needsen_US
dc.subjectBambilanden_US
dc.subjectwebsiteen_US
dc.subjectmedia promosien_US
dc.titlePERANCANGAN DESIGN WEBSITE BESERTA AKTIVASINYA SEBAGAI MEDIA PROMOSI BAMBILAND BABY NEEDSen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20309001
dc.identifier.dosenpembimbingRendy Iswanto
dc.identifier.dosenpembimbingSumbo Tinarbuko


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record