Show simple item record

dc.contributor.authorLO, APRILIVIA TANSIL,
dc.date.accessioned2024-07-26T04:17:46Z
dc.date.available2024-07-26T04:17:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7498
dc.descriptionThis design is made for creating event first launching Tunjungan Magazine by A.T. Publishing Company. To introduce and begin to establish brand awareness for A.T. Publishing Company to mall visitors, especially the loyal visitors in the mall. Graphic elements that exist in this event have a role in determining the valuation of target market against advertisement, which ultimately configurate target market’s attitudes to events and magazine were published.en_US
dc.description.abstractPerancangan ini dilakukan dalam rangka peluncuran perdana Tunjungan Magazine oleh A.T. Publishing Company.Untuk memperkenalkan dan mulai membentuk brand awareness bagi A.T. Publishing Company ke pengunjung mal, terutama komunitas loyal di mal tersebut. Elemen-elemen grafis yang ada dalam acara ini turut berperan dalam menentukan penilaian target market terhadap iklan, yang akhirnya membentuk sikap target market terhadap acara dan majalah yang diterbitkan.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectEventen_US
dc.subjectMAJALAH INTERNALen_US
dc.subjectkomunikasien_US
dc.subjectPromosien_US
dc.titlePERANCANGAN MEDIA KOMUNIKASI UNTUK PROMOSI EVENT PELUNCURAN PERDANA TUNJUNGAN MAGAZINE OLEH A.T. PUBLISHING COMPANY DI TUNJUNGAN PLAZA SURABAYAen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20309014
dc.identifier.dosenpembimbingPetrus Gogor Bangsa
dc.identifier.dosenpembimbingMarina Wardaja


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record