Show simple item record

dc.contributor.authorHARITZ, ACHMAD NOER
dc.date.accessioned2024-07-26T08:02:08Z
dc.date.available2024-07-26T08:02:08Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7500
dc.descriptionDesigning visual identity and promotional media is intended that the B3/5 autorepair in jakarta have a visual identity that would later become the character and distinguishing this workshop with other workshops in order to be a top choice workshop people to repair the Mercedes Benz classic cars. B3/5autorepair is classic Mercedes Benz car repair shop in Jakarta. The theory that used by the writer are: Brand, promotion, design thinking, and visual communication design to maximize this.en_US
dc.description.abstractPerancangan identitas visual dan media promosi ini bertujuan agar bengkel B3/5 di jakarta mempunyai identitas visual yang nantinya akan menjadi karakter dan pembeda bengkel ini dengan bengkel-bengkel lainnya agar menjadi bengkel pilihan utama orang-orang untuk memperbaiki mobil Mercedes Benz klasiknya. Bengkel B3/5 merupkan bengkel mobil Mercedes Benzklasik di Jakarta. Untuk itu akan digunakan teori Brand, promosi, design thinking, dan komunikasi visual untuk memaksimalkan perancangan ini.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectMercedes Benzklasiken_US
dc.subjectBengkel B3/5en_US
dc.titlePERANCANGAN IDENTITAS VISUAL DAN MEDIA PROMOSI BENGKEL B3/5 DI JAKARTAen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20309057
dc.identifier.dosenpembimbingIsidorus Tyas Sumbo Tinarbuko
dc.identifier.dosenpembimbingMikael Ifianto


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record