Show simple item record

dc.contributor.authorSiswanto, Ricky
dc.date.accessioned2024-07-29T01:30:18Z
dc.date.available2024-07-29T01:30:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7501
dc.descriptionThe design aims to promote newly founded Vogue Photography Kids company, the target is children aged 6-8 years, and young parents. Hopefully with this promotion media, Surabaya people became aware of the existence of Vogue Kids Photography. From fashion designers one can know about fashion trends, from the photographer one can figure out how to capture images of children activities, and from parent one can know the habits of the parents and their children.en_US
dc.description.abstractPerancangan ini bertujuan untuk mempromosikan Vogue Kids Photography yang baru saja berdiri, targetnya adalah anak anak yang berumur 6-8 tahun, dan orang tua muda. Diharapkan dengan adanya media promosi ini,warga Surabaya menjadi tahu tentang keberadaan Vogue Kids Photography. Dalam perancangan ini dilakukan wawancara kepada fashion designer, fotografer dan orang tua. Dari fashion designer bisa diketahui perkembangan fashion. Dari fotografer bisa mengetahui cara memfoto anak anak. Dan dari orang tua bisa mengetahui kebiasaan orang tua dan anak tersebut.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectVogue Kids Photographyen_US
dc.subjectanak anaken_US
dc.subjectpromosien_US
dc.titlePERANCANGAN MEDIA PROMOSI UNTUK MEMPERKENALKAN VOGUE KIDS PHOTOGRAPHY KEPADA MASYARAKAT DI SURABAYAen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20307054
dc.identifier.dosenpembimbingChristian Anggrianto
dc.identifier.dosenpembimbingFreddy H. Istanto


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record