Show simple item record

dc.contributor.authorLimyanto, Hazelia
dc.date.accessioned2024-08-05T02:04:21Z
dc.date.available2024-08-05T02:04:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7531
dc.descriptionThe design is done in order to make a brand identity for the company Caran that operate as online. To introduce Caran’s tea products which is have a specific target market to the public, then the design of brand identity for Caran was made. Brand identity is one way of communicating the product and the intendedmeaning for the community. The elements of existing designs have a role in determining the character of the community assessment Caran itself.en_US
dc.description.abstractPerancangan ini dilakukan dalam rangka pembuatan brand identity untuk perusahaan Caran yang beroperasi secara online. Untuk memperkenalkan produk teh Caran yang memiliki target marketyang spesifik kepada masyarakat maka di buatlah perancangan brand identity ini. Brand identity ini merupakan salah satu cara mengkomunikasikan produk dan makna yang ditujukan bagi masyarakat. Elemen-elemen desain yang ada turut berperan dalam menentukan penilaian masyarakat terhadap karakter dari Caran itu sendiri.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectfloralen_US
dc.subjectaromaticen_US
dc.subjectmewahen_US
dc.titlePERANCANGAN BRAND IDENTITY & MEDIA PROMOSI UNTUK PRODUK TEH CARANen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20310008
dc.identifier.dosenpembimbingSumbo Tinarbuko
dc.identifier.dosenpembimbingEcky Oesjady
dc.identifier.dosenpembimbingMarina Wardaya


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record