Show simple item record

dc.contributor.authorFadilla, Atria Nuraini
dc.date.accessioned2024-09-12T04:18:00Z
dc.date.available2024-09-12T04:18:00Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7650
dc.descriptionBatik is an Indonesian national wealth that has been recognized as world heritage by UNESCO. Potential of Indonesian batik is feared will be eroded without the efforts of conservation and development. Bite - me! present as a company with innovative new designs based on contemporary Indonesian batik motif ornaments. Logo designing, corporate identity and media campaign will build the image in the minds of target audiences to understand the specialization of the bite - me!.en_US
dc.description.abstractBatik merupakan kekayaan bangsa Indonesia yang telah diakui sebagai warisan dunia oleh UNESCO. Potensi batik Indonesia dikhawatirkan akan terkikis tanpa upaya pelestarian dan pengembangan. Bite - me! hadir sebag ai perusahaan dengan inovasi desain yang baru berbasis motif ornamen batik kontemporer Indonesia. Perancangan logo , corporate identity dan media promosi akan membangun citra di benak target audiences untuk mengerti spesialisasi dari bite - me!.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectCorporate Identityen_US
dc.subjectBatik Kontemporeren_US
dc.subjectBrand Imageen_US
dc.subjectBrandname Logoen_US
dc.subjectContemporary Batiken_US
dc.subjectLogo Brandnameen_US
dc.titlePERANCANGAN CORPORATE ID BERBASIS ORNAMEN MOTIF BATIK KONTEMPORER UNTUK MENINGKATKAN IMAGE BITE - ME! SEBAGAI SPESIALIS PRODUK TREND LIFE STYLE TERAPAN REMAJA METROPOLISen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20306027
dc.identifier.dosenpembimbingMoeljadi Pranata
dc.identifier.dosenpembimbingLydia Syanti Dewi
dc.identifier.dosenpembimbingAgus Sukamto


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record