Show simple item record

dc.contributor.authorTanoko, Sienny
dc.date.accessioned2025-07-17T07:53:05Z
dc.date.available2025-07-17T07:53:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/8324
dc.descriptionHappie is a company that provides materials and craft supplies. As a new company, it is necessary for the company to attract public’s attention . To find out people’s interests, research was conducted using questionnaire method and interview method to buyers and potential buyers. The design, entitled "DESIGNING CORPORATE IDENTITY AND PROMO TIONAL TOOLS FOR HAPPIE COMPANY" was created to gain awareness and maintain its existence.en_US
dc.description.abstractHappie adalah perusahaan yang meyediakan bahan dan perlengkapan kerajinan tangan. Sebagai perusahaan yang baru, maka dirasa perlu bagi perusahaan Happie untu k menarik perhatian masyarakat. Untuk mengetahui seberapa besar minat masyarakat maka diadakan penelitian dengan metode angket dan metode wawancara terhadap pembeli dan calon pembeli. Perancangan yang berjudul “PERANCANGAN IDENTITAS DAN MEDIA PROMOSI PERUSAHAAN HAPPIE” dilakukan agar meningkatkan kesadaran dan menjaga eksistensi perusahaanen_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectKerajinan Tanganen_US
dc.subjectIdentitasen_US
dc.subjectMedia Promosien_US
dc.subjectKesadaranen_US
dc.subjectHandicraftsen_US
dc.subjectIdentityen_US
dc.subjectMedia Campaignsen_US
dc.subjectAwarenessen_US
dc.titlePERANCANGAN IDENTITAS DAN MEDIA PROMOSI PERUSAHAAN ONLINE HAPPIEen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20309002
dc.identifier.dosenpembimbingPetrus Gogor
dc.identifier.dosenpembimbingMarina Wardaja


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record