Show simple item record

dc.contributor.authorSalim, Stephanie Emanuella
dc.date.accessioned2025-07-17T09:00:44Z
dc.date.available2025-07-17T09:00:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/8327
dc.descriptionThis design is done in order to make a promotion media for snack company “Cookies and crumb” in Surabaya. The idea of the design is done because "Cookies and crumb" is a new company that requires a store to increase its brand awareness so the brand of “Cookies and crumb” can be known by the people. The design of the store and its activation use a field data (primary) and reference data (secondary) which intend to create a store that is effective as an attempt to introduce Cookies and crumb.en_US
dc.description.abstractPerancangan ini dilakukan dalam rangka pembuatan promosi untuk perusahaan makanan ringan Cookies and crumb di Suraba ya. Ide perancangan ini dilakukan karena “Cookies and crumb” adalah perusahaan baru sehingga membutuhkan store agar meningkatkan brand awarness Cookies and crumb sehingga dapat dikenal luas oleh masyarakat. Perancangan store dan aktivasinya ini menggunakan oleh data lapangan (primer) dan data pustaka (sekunder) , yang bertujuan untuk membuat store yang efektif sebagai usaha untuk mengenalkan Cookies and crumb.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectPromosien_US
dc.subjectStoreen_US
dc.subjectBrand Awarnessen_US
dc.subjectPromotionen_US
dc.subjectCookies and Crumben_US
dc.titlePERANCANGAN STORE VISUAL IDENTITY DAN MEDIA AKTIVASINYA UNTUK COOKIES AND CRUMBen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20309009
dc.identifier.dosenpembimbingPetrus Gogor Bangsa
dc.identifier.dosenpembimbingShienny Megawati


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record