Show simple item record

dc.contributor.authorHeberon, Yonathan
dc.date.accessioned2025-07-23T06:47:51Z
dc.date.available2025-07-23T06:47:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/8370
dc.descriptionThis design is made for creating branding ofFRY Workshop Surabaya . To make Surabaya’s people perception to FRY Workshop t his branding is being done to FRY Workshop in Surabaya. branding is one of the ways to communicate product and messages to audience. elements in thisbranding also contribute to people perception which shapes people attitudes toward the FRY Workshop.en_US
dc.description.abstractPerancangan ini dilakukan dalam rangka pembuatan brand FRY Workshop di Surabaya.Untuk me mbuat tanggapan mas yarakat Surabaya terhadap FRY Workshop maka akan dibuat brand untukFRY Workshop di Surabaya. Pembuatan brand ini merupakan salah satu Cara mengkomunikasikan produk dan pesan yang ditujukan bagi masyarakat. Elemen - elemen yang ada dalam brand ini turut berpe ran dalam menentukan penilaian masyarakat terhadap FRY Workshopen_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputra Surabayaen_US
dc.subjectCustomisasien_US
dc.subjectMomenen_US
dc.subjectPersonalen_US
dc.subjectCustomizeen_US
dc.subjectMomenten_US
dc.titlePERANCANGAN BRAND UNTUK FRY WORKSHOPen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20312036
dc.identifier.dosenpembimbingArief Agung Suwasono
dc.identifier.dosenpembimbingAlvin Raditya


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record