Show simple item record

dc.contributor.authorWijaya, Axel Christian
dc.date.accessioned2022-03-31T05:53:18Z
dc.date.available2022-03-31T05:53:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/4755
dc.descriptionNaked Cookies is the company that has been established in the early of 2017, Naked Cookies sells cookies with oat basic ingredients. One of Naked Cookies products is selling cookies product by using oat basic ingredients and affordable price. This research is conducted to find price perception and sale promotion on purchase intention Naked Cookies. To obtain the data, the researcher collected data by distributing questionnaires to 83 respondents. The type of the research that is conducted is quantitative research with the use of Non Probability Sampling technique, and using multiple linear regression analysis. The result of this study indicates that influence price perception doesn’t influence positively on purchase intention of Naked Cookies consumers and sale promotion influence positively on purchase intention of Naked Cookies.en_US
dc.description.abstractNaked Cookies merupakan perusahaan di bidang makanan yang berdiri di awal tahun 2017 , Naked Cookies menjual produk cookies dengan bahan dasar oat. Salah satu keunggulan dari produk Naked Cookies adalah menjual produk cookies dengan menggunakan bahan dasar oat dan harga yang terjangkau.Penelitian ini dilakukan untuk mengetahui pengaruh persepsi harga dan promosi penjualan pada minat beli konsumen Naked Cookies. Untuk memperoleh data tersebut maka peneliti melakukan penggumpulan data dengan menyebar kuesioner kepada 83 responden. Jenis penelitian yang dilakukan adalah penelitian kuantitatif dengan penggunaan teknik Non Probability Sampling, serta menggunakan analisis regresi linear berganda. Hasil dari penelitian ini menunjukkan bahwa persepsi harga dan promosi penjualan berpengaruh positif terhadap minat beli.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputra Surabayaen_US
dc.subjectPersepsi Hargaen_US
dc.subjectSales Promotionen_US
dc.subjectMinat Belien_US
dc.titlePENGARUH PERSEPSI HARGA DAN SALES PROMOTION TERHADAP MINAT BELI KONSUMEN NAKED COOKIESen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.nidn0717078204
dc.identifier.kodeprodi61201
dc.identifier.nim10115077
dc.identifier.dosenpembimbingHelena Sidharta


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record