Show simple item record

dc.contributor.authorArdy, Danny
dc.date.accessioned2022-04-14T05:37:29Z
dc.date.available2022-04-14T05:37:29Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/4924
dc.descriptionThis design is done in order to produce photographic studio branding “PUPPY PHOTOGRAPHY” for young executives in Surabaya. To get the branding in accordance with the people of Surabaya on studio photography “PUPPY PHOTOGRAPHY, this is about the development of corporate branding. Branding is one way to communicate the product and the message intended for the public. The elements od the media campaign in this event played a role in determining the public assessment of the campaign that ultimately shape public attitudes towards promotions.en_US
dc.description.abstractPerancangan ini dilakukan dalam rangka pembuatan branding studio fotografi “PUPPY PHOTOGRAPHY” untuk eksekutif muda di Surabaya. Untuk memperoleh branding yang sesuai dengan masyarakat Surabaya terhadap Studio fotografi “PUPPY PHOTOGRAPHY” ini maka dilakukan pembuatan branding terhadap perusahaan tersebut. Branding ini merupakan salah satu cara mengkomunikasikan produk dan pesan yang ditujukan bagi masyarakat. Elemen-elemen pada media promosi yang ada dalam acara ini turut berperan dalam menentukan penilaian masyarakat terhadap promosi yang akhirnya membentuk sikap masyarakat terhadap promosi.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputra Surabayaen_US
dc.subjectBrandingen_US
dc.subjectFotografien_US
dc.subjectKomunikasien_US
dc.subjectElemen Media Promosien_US
dc.titlePERANCANGAN BRANDING PERUSAHAAN PUPPY PHOTOGRAPHYen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20306012
dc.identifier.dosenpembimbingI Made Bambang Oka Sudira


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record