Show simple item record

dc.contributor.authorLokgito, Made Andreas
dc.date.accessioned2024-01-23T09:17:03Z
dc.date.available2024-01-23T09:17:03Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7028
dc.descriptionThe purpose of this research is to determine whether the price and quality of theproduct affect the consumer satisfaction at Suzana Bakery. The variables which aredone in this research are the price and quality of the product. The object of thisresearch is Suzana Bakery. The population of this research is all costumers of SuzanaBakery with the sample of customers who have already purchased more than threetimes. This research uses non-probability sampling method by using techniquesample with purposive sampling. The instrument which is used in this research is aquestionnaire with Likert scale without neutral value. The processing data in thisresearch uses statistical software SPSS 17.0. Based on the data analysis, it can beconcluded that the price and quality of products have significant effectsimultaneously towards consumer satisfaction at Suzana Bakery.en_US
dc.description.abstractPenelitian ini bertujuan untuk mengetahui apakah harga dan kualitas produkberpengaruh terhadap kepuasan konsumen di Suzana Bakery. Variabel yang ditelitiadalah harga dan kualitas produk. Obyek dalam penelitian ini adalah Suzana Bakery.Populasi dari penelitian ini adalah semua konsumen roti di Suzana Bakery dengansampel yaitu pelanggan yang telah melakukan pembelian lebih dari tiga kali.Penelitian ini menggunakan metode sampelnon-probabilitydengan teknik penarikansampel secarapurposive sampling.Instrumen yang digunakan dalam penelitian iniadalah kuesioner dengan skala likert tanpa nilai netral. Pengolahan data dalampenelitian ini menggunakan bantuansoftwareSPSS 17.0. Berdasarkan hasil analisisdata dapat disimpulkan bahwa harga dan kualitas produk berpengaruh signifikansecara simultan terhadap kepuasan konsumen di Suzana Bakeryen_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputra Surabayaen_US
dc.subjectHargaen_US
dc.subjectKualitas Produken_US
dc.subjectKepuasan Konsumenen_US
dc.subjectPriceen_US
dc.subjectProduct Qualityen_US
dc.subjectCustomer Satisfactionen_US
dc.titleANALISIS HARGA DAN KUALITAS PRODUK TERHADAP KEPUASAN KONSUMEN DI SUZANA BAKERYen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi93202
dc.identifier.nim10209044
dc.identifier.dosenpembimbingMichael Ricky Sondak


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record