Show simple item record

dc.contributor.authorSanjaya, Peggy Yessica
dc.date.accessioned2024-07-31T06:56:51Z
dc.date.available2024-07-31T06:56:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7513
dc.descriptionThis design iscreatedin order to improve theKate & Quinncompany'sbrand awareness and promote Kate & Quinnproductsfor young women inSurabaya.To increase brand awareness of the Kate & Quinncompanythen need todesign corporate identity, this design iscreatedto communicate the philosophy ofKate & Quinncompany.The use of promotional media had a role incommunicating the brand character and promotetheKate & Quinnproducts to thetarget marketen_US
dc.description.abstractPerancangan ini dilakukan dalam rangkauntuk meningkatkanbrandawarenessperusahaan Kate & Quinn dan mempromosikanproduk-produk Kate &Quinn untukwanitamudadi Surabaya.Untukmeningkatkanbrand awarenessterhadap perusahaan Kate &Quinn maka perludilakukan sebuahperancangancorporateidentity, perancanganini dilakukan untuk mengkomunikasikan filosofi sebuah perusahaanKate &Quinn. Media-media promosi yang digunakan ikut berperan dalammengkomunikasikanbrand characterdanmempromosikan produk-produk Kate& Quinn terhadaptarget market.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectbrand awarenessen_US
dc.subjectcorporate identityen_US
dc.subjectpromosien_US
dc.titleP ERANCANGAN CORPORATE IDENTITY dan MEDIA PROMOSI UNTUK MENINGKATKAN B RAND A WARENESS PERUSAHAAN KATE & QUINNen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90241
dc.identifier.nim20309904
dc.identifier.dosenpembimbingStevanus Christian Anggrianto
dc.identifier.dosenpembimbingKurniawan Nugroho W
dc.identifier.dosenpembimbingMikael Ifianto


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record