Show simple item record

dc.contributor.authorYunita, Dewi
dc.date.accessioned2024-09-10T03:39:46Z
dc.date.available2024-09-10T03:39:46Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7641
dc.descriptionTourku THM project is a student project of Hotel and Tourism Management, University of Ciputra which aims to train students who were involved in the entrepreneurial tourism world, especially tour and travel. This study aimed to determine whether there are tour leaders emotional intelligence to the level of satisfaction with the quality of customer service. Informants from this study is tour leaders Tourku THM Project and Tourku THM Project customers. Analysis of the data used is the triangulation method, which combines theory with the results of interviews. So the authors can conclude that the level of emotional intelligence of the tour leaders can affect the quality of customer satisfaction. The higher level of emotional intelligence, the customer satisfaction on the service quality is also higher.en_US
dc.description.abstractTourku THM projek adalah projek m ahasiswa jurusan Tourism Hotel and Management, Universitas Ciputra yang bertujuan untuk melatih kewirausahaan mahasiswa yang terjun dalam dunia pariwisata khususnya tour and travel. Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui apakah ada pengaruh kecerdasan e mosi tour leader tourku THM projek terhadap tingkat kepuasan kualitas layanan konsumen. Informan dari penelitian ini adalah tour leader tourku THM projek dan pelanggan tourku THM projek. Analisis data yang digunakan adalah dengan metode triangulasi, yaitu menggabungkan antara teori dengan hasil wawancara. Sehingga penulis dapat menyimpulkan bahwa tingkat kecerdasan emosi dapat mempengaruhi kepuasan kualitas konsumennya. Semakin tinggi tingkat kecerdasan emosinya maka kepuasan pelanggan terhadap kualitas lay anan juga semakin tinggi.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectTourku THM Projeken_US
dc.subjectKecerdasan Emosien_US
dc.subjectTour Leaderen_US
dc.subjectKepuasan Pelangganen_US
dc.subjectEmotional Intelligenceen_US
dc.subjectCustomer Satisfactionen_US
dc.titleANALISA PENGARUH TINGKAT KECERDASAN EMOSI (EQ) TOUR LEADERS TOURKU THM PROJEK TERHADAP KEPUASAN KUALITAS LAYANAN KONSUMENen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi93202


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record