Show simple item record

dc.contributor.authorAzaria, Delphine
dc.date.accessioned2025-01-30T05:33:23Z
dc.date.available2025-01-30T05:33:23Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/7830
dc.descriptionG rowth in the number of restaurants in Surabaya cause s the increasing competition among the restaurant business es in Surabaya . In this report, the author would like to se e the impact of product quality and service quality towards the customer loyalty at Ciputra Golf Resto & Café in CitraLand, Surabaya. The purpose is to analyze how far the impact which emerges in improving the product qual ity and service quality which are given by Ciputra Golf Resto & Ca fé in CitraLand, Surabaya to develop a strategy as an effort to improve customer loyalty. From the observation and research, the author obtains some conclusions. B y developing a strategy as an effort to increase consumer loyalty at Ciputra Golf Rest o & Ca fé in CitraLand, Surabaya can overcome the improvement of product quality and service quality every month regularly . Besides, developing a strategy as an effort to increase the consumer loyalty also increase s the turnover of sales at Ciputra Golf Resto & C afé in CitraLand, Surabayaen_US
dc.description.abstractPertumbuh an jumlah restoran di Surabaya menyebabkan semakin meningkatnya persaingan bisnis restoran di Surabaya. Dalam laporan ini, penulis ingin melihat pengaruh kualitas produk dan kualitas layanan terhadap loyalitas konsumen pada Ciputra Golf Resto & Café di Cit raLand , Surabaya. Tujuannya adalah untuk menganalisa seberapa besar pengaruh yang ditimbulkan dalam meningkatkan kualitas produk dan kualitas layanan yang diberikan oleh Ciputra Golf Resto & Café di CitraLand , Surabaya untuk mengembangkan strategi sebagai upaya meningkatkan loyalitas konsumennya. Dari hasil pengamatan dan penelitian yang dilakukan, penulis memperoleh beberapa kesimpulan. Dengan memgembangkan strategi sebagai upaya meningkatkan loyalitas konsumen pada Ciputra Golf Resto & Café di CitraLand , Surabaya dapat mengatasi perbaikan kualitas produk dan kualitas layanannya secara berkala setiap bulannya, selain itu juga pengembangan strategi sebagai upaya meningkatkan loyalitas konsumen tersebut juga dapat meningkatkan omzet penjualan pada Ciputra Go lf Resto & Café di CitraLand , Surabaya.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectKualitas Produken_US
dc.subjectKualitas Layananen_US
dc.subjectLoyalitas Konsumenen_US
dc.subjectProduct Qualityen_US
dc.subjectService Qualityen_US
dc.subjectCustomer Loyaltyen_US
dc.titleANALYSIS THE EFFECT OF PRODUCT QUALITY AND SERVICE QUALITY TOWARDS THE CUSTOMER LOYALTY AT CIPUTRA GOLF RESTO & CAFÉ CITRALAND SURABAYAen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi93202
dc.identifier.nim0206025
dc.identifier.dosenpembimbingMic


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record