Show simple item record

dc.contributor.authorNurtiara, Rucita
dc.date.accessioned2025-03-27T03:32:28Z
dc.date.available2025-03-27T03:32:28Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/8061
dc.descriptionThis strategy - branding plan is aimed to represent a café, Lucca Café, as one of café, which is focusing in serving like the afternoon tea part y concept in Surabaya. Another purpose of this café is to raise the customer attention on Old English culture. This report is contained with materials that express strategy branding that based on the problem that the same business is facing so this busines s will survive along with the concept on the next upcoming era.en_US
dc.description.abstractPerancangan Strategy Branding ini bertujuan untuk memperkenalkan sebuah café, Lucca Café, sebagai salah satu café yang menyajikan konsep afternoon tea dengan mengutamakan pelayanan yang ada di Inggris kuno di area Surabaya. Selain itu juga bertujuan untuk meningkatkan minat masyarakat di Surabaya dan sekitarnya terhadap kebudayaan bangsawan Inggris. Materi Perancangan Strategi Branding ini didesain sedemikian rupa berdasarkan permas alahan yang dihadapi oleh hampir semua café dan mengambil titik tengah agar bias tetap bertahan dalam konsepnya.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Ciputraen_US
dc.subjectBrandingen_US
dc.subjectCaféen_US
dc.subjectRestauranten_US
dc.subjectMakananen_US
dc.subjectMinumanen_US
dc.subjectJasaen_US
dc.titlePERANCANGAN STRATEGI BRANDING “LUCCA CAFÉ”en_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi90247
dc.identifier.nim20307002
dc.identifier.dosenpembimbingShienny Megawati Sutanto
dc.identifier.dosenpembimbingSumbo Tinarbuko


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record