Show simple item record

dc.contributor.authorBaktinadi, Ariel Aaron
dc.date.accessioned2025-07-25T01:44:26Z
dc.date.available2025-07-25T01:44:26Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dspace.uc.ac.id/handle/123456789/8402
dc.descriptionThe purpose of this research is to identify the effects of product and service quality towards purchase decision in Warung Dekade. The population of this research is customers who were eating at Warung Dekade (dine-in). In this research, samples are taken using non-probability sampling with 96 respondents are involved in the process. Research instrument used in this research is distributed questionnaire that is measured by the Likert Scale using 4 scales which is, 1 for strongly disagree, 2 for disagree, 3 for agree, and 4 for strongly agree. Before distributing the questionnaire to the actual size of the sample , it is needed to be tested with validity test and reliability test which is the data are taken from pre-sampling with 30 respondents are involved in the process. This research is supported with SPSS 20.0 program. Result of hypothesis test shown that the product quality and service quality have simultaneously and partially towards purchase decision in Warung Dekadeen_US
dc.description.abstractTujuan dari penelitian ini adalah untuk mengetahui pengaruh kualitas produk dan layanan terhadap keputusan pembe lian di Warung Dekade Denpasar, Bali. Populasi penelitian ini adalah kons umen Warung Dekade yang sedang dine-in atau makan di tempat. Pada penelitian ini, tekn ik penarikan sampel yang digunakan adalah non-probability sampling dengan ukuran sampel sebanyak 96 responden. Instrumen penelitian yang digunakan dalam penelitian in i adalah dengan membagikan kuesioner berskala Likert yang menggunaka n 4 skala yaitu, 1 sangat ti dak setuju, 2 tidak setuju, 3 setuju, dan 4 sangat setuju. Sebelum kue sioner dibagikan ke ukuran sampel yang sebenarnya, diperlukan adanya uji validitas dan uji reliabilitas yang diambil dari pre- sampling data dengan responden sebanyak 30 responden. Penelitian ini menggunakan alat bantu program SPSS 20.0. Hasil dari uji hipotesis menunjukkan bahwa kualitas produk dan layanan berpengaruh secara simu ltan dan parsial te rhadap keputusan pembelian di Warung Dekade.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectKualitas Produken_US
dc.subjectKualitas Layananen_US
dc.subjectKeputusan Pembelianen_US
dc.subjectProduct Qualityen_US
dc.subjectService Qualityen_US
dc.subjectPurchase Decisionen_US
dc.titlePENGARUH KUALITAS PRODUK DAN LAYANAN TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN DI WARUNG DEKADEen_US
dc.typeThesisen_US
dc.identifier.kodeprodi93202
dc.identifier.nim40111007
dc.identifier.dosenpembimbingBambang Hermanto
dc.identifier.dosenpembimbingLexi Pranata Budidharmanto Limbing


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record